Geye Cafe

GEYE CAFE

Yine eski Bursalıların yakinen ve özlemle andığı GEYE ki 1927 yıllarına dayanır tarihi.

Benim bildiğim ve hatırladığım Setbaşı’nda köşede ve de çarşıda  olmak üzere 2 şubesi bulunan o güzel eski ünlü tatlıcının günümüzde varlığını sürdürdüğü hali Geye Cafe’dir – gerçi çarşıdaki hala ayakta galiba, emin olamadım bak şimdi.ben bunu bir araştırayım. Atatürk İlkokulu’ndayken rahmetli dedem beni almaya geldiğinde az gidip antep burma almadık/aldırmadım Geye’den. Güzel günlerdi.

Gidin efen’im güzel güzel rahat rahat her daim çayınızı ; kışları ise sahlebinizi için. Eğer “Ben açım.” derseniz aperatiflerden oluşan menüsü de bulunmakta.Afiyet olsun.

Adres : Nalbantoğlu No:51, 16000 Bursa, Türkiye

Edit : Mudanya’da şubesi bulunmakta.                                                                                                                                                                                                                                                     Adres : Hasanbey Mh., 16940 Mudanya/Bursa

2014-10-28 10.54.53

Bir Cevap Yazın

