Vzorkovna-hey gidi günler

TAŞINDI: Vzorkovna artık Národní 339/11, 110 00 Staré Město adresinde ama Vzorkovna eski yerinde de Zázemí adında güzel bir yer açıldı.

VZORKOVNA

Ben “Leş Mekan” diyorum başka bir arkadaş “Pig’s Farm” diyor ama aslında anlamı showroom. Jam sessionlara denk gelmeniz pek mümkün. Şöminesi, piyanosu, langırtı, duvarlardaki resimleri, duvardaki karalamalar ve  karalamalarımız… Özledim.Hepsini. Gerçi yenileniyordu ben Eylül ayı sonunda gittiğimde ancak aslına uygun olarak yenilendiğini umuyorum. Özetle, gidin görün diyorum değişiklik olur.

Adres : Vzorkovna, Bartolomějská 13, Praha 1, 11000 Prag

vzorkovna
source : tripadvisor

2014-09-28 22.23.48 2014-09-28 22.24.32

website-2013-185
source : pragueoffthemap

2014-09-28 22.25.10 2014-09-28 22.24.27

Not : Bu tarz alternatif mekanları sevenler için site önerim var ! http://www.pragueoffthemap.com/

Bir Cevap Yazın

